Beställt ifrån Ebay

HEY!
Mamma var nyss här & vi beställde lite ifrån internet. Jag beställde bara från Ebay. Jag verkligen älskar Ebay! Det är så snygga och billiga saker där :)
 
Det här beställde jag:
 
 
♥ Harry Potter armband, såååå snyggt & som det Harry Potter fanet jag är så är det ju perfect!
♥ Silver kedja, halsband
♥ Guld kedja, halsband
♥ Jack Daniels linne
♥ Starbucks linne, precis som Jack Daniels linnet så har jag velat ha det jäääätte länge!
♥ Harry potter halsband, dödsrelikerna. Kommer leva i det halsbandet!
♥ Armband. Kors, love, ankare, ''Where there's a will there's a way''
 
+ jag beställde även ett halsband med en drömfångare på. Men har ingen bild på det. Men jag lovar, det är skit snyggt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback