Tandställning

HEY! Nu är jag hos tandläkaren. Eftersom att jag har tandställning så är jag ju hos tandläkaren varje månad. Det har hänt några gånger att jag har varit hos tandläkaren 2 gånger på en dag även, hahahaah!
Jag har snart haft tandställning i 2 år nu, tror jag... I min kaländer hemma hos mamma så har jag skrivit på varje månad hur länge jag har haft den. Det är ju super smart att hålla räkningen på det viset! Men jag har inte varit hemma där på länge så nu vet jag inte riktigt.
 
Ni som har tandställning vet hur jävligt det är.. Den tanken som går igenom ens huvud varje dag är ''När får jag ta av skiten?!'' Jag tänkte dra lite för & nackdelar med tandställning så ni lyckligt lottade utan tandställning får se hur vi med tandställning har det.
 
 
FÖRDELAR:
 
♥ Man får fina tänder
♥ Den är perfekt att klia sig med, hahah!
 
NACKDELAR:
 
♥ När man har spänt den kan man inte äta på flera dagar. Man kan typ bara dricka, men då ilar det oftast...
♥ Det skaver!!! Sen får man fullt av sår i munnen av det...
♥ Hela mitt ansikte har blivit snett av den & jag kan inte le normalt (beror nog på att jag håller på att flytta en tand och den står typ lite längre ut än dem andra tänderna) Hoppas det blir normalt sen...
♥ Man har den i en evighet!!!!!!
 
Alla som har/haft tandställning vet vad jag snackar om...
 
Har/har du haft tandställning?
 
 





Carro - en emo/scene bloggerska

Har aldrig haft tandställning men tycker att det är hemskt vackert! :D Kramisar Carro

Svar: Tycker du det är vackert? hahah, du måste vara den första jag hör säga det :)
Jessica Östling

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Haha jupp, när jag var yngre ville jag få snea tänder så jag kunde få tandställning, men fick aldrig det :( Men tycker det är sjukt fint :D Kramisar Carro

Svar: Jag ville också ha tandställning när jag var liten, hahah! Var så avundsjuk på folk med tandställning. Nu när jag väl har det så hatar jag det :(
Jessica Östling

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback