Ta dig tid!

Det är såhär Emma pluggar - liggandes på golvet hahah


Just nu sitter jag & väntar på att pappa ska hämta mig vid Friskis. Jag har varit på ett pass Skivstång/intervall. Det var riktigt skönt & behövligt att få röra på sig lite. Vi har SJUUUUKT mycket i skolan nu!! So NP, matte NP, musik prov, ekonomi prov, hålla i egna lektioner, no NP (labb) & massor av mer saker. Så jag känner att det var behövligt att komma iväg en stund & få tänka på annat & släppa all stress. 

Nästan alltid när jag är stressad & har tusen saker jag behöver göra så brukar jag åka iväg & träna. Man får ny energi & då kan man konsertera sig bättre på det man behöver efter. Det är viktigt att göra andra saker emellan åt också! Man får ta sig tid till det man tycker är viktigt här i livet! 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback