Digitalt skapande - Regn och en ny header

Hej kompisar ♥ Jag är så sjukt trött på det regninga vädret! Jag vill ju ha sommar nununununu!!!! 
Just nu känns det som att det kommer regna hela sommaren, men så blir det ju säkert inte som tur är :)
Jag kan inte fatta att det bara är 31 dagar kvar tills jag slutar skolan, 33 dagar tills jag fyller 16 och 78 dagar kvar tills jag åker till New York :o (kalla mig mobbad men jag räknar ner dagarna). Jag kan inte fatta att det är så lite tid kvar tills jag slutar grundskolan... Tiden har nästan gått för fort, det känns som jag nyss började 6:an liksom...
 
Jag fixade en ny header nyss på typ 10 min hahaha, ville ha en ny så jag slängde ihop en enkel bara. 
 
 
Passade på att byta bilden jag har i sido menyn när jag ändå höll på :)
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback