Back to school

YO!
Imorgon börjar skolan. FYFAN! Jag orkar verkligen inte gå tillbaka till gamla rutiner. Gå upp tidigt, gå till skolan, gå hem, göra läxor, sova. Inte det roligaste direkt...
 
Jag börjar dessutom 9:an. Det innebär gymnasieval & nationella prov. Jag har panik inför båda sakerna.
Jag har mest panik inför gymnasievalet. Jag vet inte vad jag vill jobba med i framtiden. Hur ska jag då kunna välja en bra linje? Jag kommer ha riktig beslutsångest när det är dags.
 
Här nedanför tänkte jag svara på lite frågor & lägga upp en back to school outfit som jag mer än gärna skulle haft på mig första dagen i skolan :)
 
Vilken klass ska du börja?
Jag ska börja 9:an
Vilken dag börjar du?
19 Augusti. Imorgon alltså...
Hade du läxor över sommaren?
Nej
Vad ska du ha på dig första dagen i skolan?
En t-shirt och jeans typ
När vaknar du och lägger dig på skoldagar?
Vaknar mellan halv 7 & 7. Går & lägger mig mellan halv 11 & halv 12 typ. Ibland senare.
Vad är stressigast med skolan?
Alla läkor & prov man ska hinna plugga till!
Längtar du till skolan?
Nej!
Vad längtar du mest efter?
Ha något att göra på dagarna & kompisarna.
Vilken klass började du med smink till skolan?
Kommer inte ihåg, 5:an tror jag.
Kommer du ha en ryggsäck eller handväska?
Axelväska men kommer kanske ha min ryggsäck ibland.
 
 
Jeansen / Linnet / Skorna / Väskan / Örhängena / Ringarna
 
 





JOY

Hej nu har jag avslutat veckans blogg så gå in och kolla om du vann!

Annars delta i nästa omgång!
http://joys.webblogg.se/2013/august/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Ha en riktigt bra dag annars! Kram & du har verkligen en jätte fin blogg :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback