Blogg tips - kickbackpack

Hey! Jag tänkte tipsa om ett gäng bloggare som kallar sig kickbackpack. (Vira har gått ut kickbackpack men jag ser fortfarande henne som en i gänget & jag ville tipsa om henne)

Deras bloggar går ut på att sprida glädje. Jag blir alltid glad när man går in på deras bloggar. Dem tipsar om bra självförtroende, dem lägger upp mycket insperations bilder & citat. Allihopa är ju sjukt snygga & har awesome klädstilar också :)

Om du inte redan har kollat in deras bloggar så tycker jag att du ska göra det med det samma :)

www.johannabloggar.se (högst upp till vänster)
www.viras.se (högst upp till höger)
www.caty.nu (i mitten)
www.epicfaiil.se (längst ner till vänster)
www.keela.se (längst ner till höger)






jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)

Så passa på att gå in och ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/08/veckans-blogg_11.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)

Carro - en emo/scene bloggerska

Bra tips, följer dock bara Johanna och Elvira :) Kramisar Carro

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback