Mitt möte med en utter familj

Hey! Nu är jag hemma ifrån stranden. Det var riktigt skönt. När vi låg på bryggan & solade så sprang det helt plötsligt förbi en Utter. Den var sååå söt :)

Senare när jag låg & solade precis med huvdet vid vattnet. Så tittade en utter upp precis vid mig. Typ en decimeter ifrån mig. Så kollade han på mig rakt in i mina ögon. Jag blev livrädd! Jag trodde att det var en stor monster fisk eller nått. Sen simmade han vidare, han var nog lika rädd som jag. Det visade sig att det var en hel utter familj där. De var 4 st tror jag.






Emilija Romaite - Träning&Hälsa

herregud vad fin du är!
Coolt att träffa på uttrar ju ;)

Jag har startat veckans blogg och det skulle vara awesome om du ville vara med! http://rromaites.blogg.se/2013/august/-veckans-blogg.html

Svar: Tack så jätte mycket & ja, det var coolt :D
Jessica Östling

emelie

ditt hår <3<3<3

Svar: HEHE <3
Jessica Östling

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

gilla flätan, eller är det en fläta? :)

Svar: hehe, tack! Ja, det är en fläta :)
Jessica Östling

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback