Ridpasset - 2 avramlingar

Ridpasset idag kan man väl inte säga gick sådär superbra...
Första hoppningen efter sommarlovet = super pigg Garp!

Vi började med att jobba hästarna själva & då var Garp duktig. Sen så skulle vi hoppa det första hindret & efter hindret så blev han glad & bockade 2-3 gånger så jag flög av. Det gick okej. Det var en mjuk landning så jag reste mig igen.

Andra språnget så bockade han som en galning & slog jag mig ganska ordentligt. Jag kände att jag hade sjukt ont i foten & jag visste inte om jag ens kunde resa mig.

Efter ett tags vila så hoppade jag upp igen & skrittade i några minuter. Sen hoppade jag själv ganska många gånger. Började lungt & sen lite i galopp. Han var sjukt pigg men jag klarade det :D

Efter ridningen när vi skulle fodra & fixa i stallet så råkade jag snubbla till så hela foten vek sig (den jag hade skadat) så då fick jag JÄTTE ONT! Så nu kan jag knappt gå... Foten är ännu mer svullen nu än på bilden






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback