Svar på frågestunden

Har du några ärr? Hur fick du dom?
sv: Jag har ganska många ärr. Dem flesta är ifrån djur som har rivit mig. Har bl.a på händerna, armarna & låren.
 
Vad hade du gjort om du vann en miljon kr?
sv: Jag hade lagt undan de mesta tills jag blev vuxen. Sen hade jag shoppat för en del och skänkt en del till några behövande :) Sen hade jag delat med mig av en del till mina nära & kära!
 
Vilka 3 saker hade du tagit med dig till en öde ö?
sv: En båt, massa vatten & sällskap :)
 
Favorit färg? lila

Favorit film?
vet inte, men gillar Harry Potter filmerna speciellt Fenixorden :)
 
Favorit serie? Helt klart Andra Avenyn!
 
Favorit plagg? Stora sköna tröjor
 
Favorit författare? Hatar att läsa så läser typ aldrig. Men jag gillar Katarina von bredov i så fall
 
Favorit bloggare? Tror Caty.nu från kickbackpack
 
Favorit band? inget speciellt men gillar Paramore, The skript mm...
 
Favorit artist? Ingen speciell men gillar Timbuktu, Niki Minaj, b.o.b mm...
 
Favorit stad? Utan tvekan Västerås!
 
Favorit ämne i skolan? Bild tror jag :) Men om man ska ta något teoretiskt så gillar jag Biologi.
 
Favorit låt just nu? Am I wrong med Envy
 
Favorit djur? Delfin, Häst, Hund :D
 
Favorit mat? Tacos tror jag
 
Favorit dryck? MJÖLK!
 
Favorit glass? Magnum
 
Favorit läsk? Sprite eller looka om det räknas ;)
 
Favorit måltid? Frukost
 
Favorit plats att vara på? Hos min Farmor i Lilla Åsby (Västerås)
 
Vilka bloggar läser du?
sv: Caty, Keela, Vira, Johannabloggar, Epicfaiil, Hannalovisasol, Addiehero, Candie, Kenza, Fokis, Kissies & Nellieberntsson. Ibland läser jag några fler men men...
 
Är du kär i någon?
sv: Nej
 
Vill du ha ett förhållande just nu?
sv: Om jag hittar den rätta så absolut :)
 
Vilken är din allra bästa vän?
sv; Lilly <3
 
Hur många syskon har du?
sv: 2 sýstrar. Caroline & Camilla. Camilla är min halvsyster.
 
Vilken musik stil lyssnar du på?
sv: Pop, Hiphop, Rock
 
Snyggaste kändis killen?
sv: Zayn Malik <3
 
Vad gillar du mest med ditt utseénde?
sv: Mitt hår tror jag
 
Vad gillar du minst med ditt utseénde?
sv: Mina öron!
 
Hur har du fått så långt & fint hår?
sv: Tack! Jag har inte gjort nått speciellt. Men jag använder nästan aldrig locktång/platttång & sånt så jag sliter nog inte så mycket på det :)
 
Hur fixar du ditt hår?
sv: Jag borstar igenom det, hahah! Sen sover typ alltid med fläta så jag får lite vågor. Men jag gör det bara för att håret är i vägen när jag sover, hahah
 
Vad använder du för hårprodukter?
sv: Schampo & Balsam från Barnängen (oftast), hårinpackning ifrån Garnier & när jag lockar håret så har jag värmeskydd från Proffs.
 
Hur länge har du haft tandställning & hur länge ska du ha det?
sv: Jag har snart haft det i två år. Jag vet inte hur länge jag ska ha det men ska nog ha det ett halvår/ett år till. Om inte längre...
 
Beskriv din drömkille. Personlighet & utseénde.
sv: Personlighet: Han ska vara rolig, jag ska kunna lita på honom & jag ska kunna vara mig själv med honom.
      Useénde: Brunt eller svart hår, underbara ögon & leende.
 
När fyller du år?
sv: 15 Juni
 
Hur lång är du & hur lång vill du vara?
sv: Jag är 164cm & jag gillar min längd! Jag vill inte vara längre.
 
Din Favorit affär?
sv: Carlings!
 
Var brukar du köpa dina kläder?
sv: H&M, New Yorker, Carlings, Ebay & andra vanliga affärer
 
Vad lägger du dina pengar på?
sv: Kläder, smycken, smink, mat
 
Hat ämne i skolan?
sv: Gillar inte so! Men det kan vara kul ibland.
 
Har du bra betyg?
sv: Ja
 
Vilken superkraft skulle du vilja ha?
sv: Kunna flyga har jag alltid velat. Men telepati hade varit så praktiskt ju!
 
Gillar du Justin Bieber?
sv: Jag har inget emot han men jag gillar inte hans låtar. Eller jag gillar en låt med honom.
 
Gillar du One Direction?
sv: Ja
 
Kan du spela nått instrument?
sv: Jag spelade blockflöjt när jag var mindre men jag har typ glömt det mesta..
 
Hur många djur har du haft?
sv: Herregud jag vet inte.. Jag kan försöka räkna upp alla :) Lilleskutt, Svante, Sotis, Malte, Tindra, Sune, Oliver, Theodor, Snövit, Jack, Timoty, Texmex, Jamjam, Nicko, Mister Ben, massa fiskar. Tror det var alla. Så alltiså 16 om man räknar fiskarna som en.
 
Vilka tre land skulle du vilja åka till innan du dör?
sv: USA (ska till New York nästa år, wiihooo), Kina & Japan :)
 
Vilken sko storlek ha du?
sv: 38 ibland 39
 
Har du någon fobi?
sv: SPINDLAR! Men jag har blivit bättre!
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback