Äntligen helg!

Heyy ♥
 
Idag hade jag tyska prov, helt älrigt så vet jag inte alls hur det gick.
Jag vet att det var några övningar jag kunde, men lika många chansade jag vilt på.
Jag kan i alla fall säga att jag sjukt nervös inför att se resultatet.
 
Idag fick vi reda på att vi ska skriva våra självbiografier i svenska.
Jag tycker det ska bli riktigt kul och intressan faktiskt.
Jag ska jobba jätte mycket med den och verkligen göra den till den bästa.
Det är så mycket som jag vill ha med i den, så den kommer säkert bli lång.
Men hellre det än att bara göra något halvdant. jag vill kuna ha den och kolla tillbaka i när man blir äldre.
 
 
Hahahah hittade en gammal slarvig bild som jag gjort i paint hahahah





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback