Beställt nya nagel saker

Hej! 
 
Idag har jag inte gjort nånting alls, jag har bara legat och degat i soffan.
Jag skulle ju tränat i morse men det blev aldrig så. Men jag ska i alla fall till Friskis om en kvart och gå på dans fusion. Ska bli skönt att få röra på mig lite, känner mig så sjukt lökig just nu!!
 
För en stund sen beställde jag massa nagel saker från ebay :D
Innan höll jag alltid på och fixade mina naglar, men eftersom typ alla mina nagellack är antingen uttorkade eller slut så beställde jag hem en massa saker. 
 
Jag bestsällde allt på bilden, jag ska börja göra lite ''finare'' naglar än vad jag gjorde innan. Men glitter och allt sånt coolt hahah :D
 
 
Jag beställde följande:
 
4 nagel dekorations ''snurror''  (mixad, blommor, rosetter, fjärilar)
12 flakor med löst glitter
12 burkar med löst glitter
Nagel lim
3000 runda nagel dekorationer
10 tejp saker
30 svarta rosett dekorationer
30 rosa rosett dekorationer
30 vita rosett dekorationer
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback