Julafton om mindre än 2 veckor? :o

Hello 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
Skolan idag var bra, hade bara slöjd, lååång rast, kollade på en dokumentär om
Nelson Mandela och sist hade vi engelska prov. Helt enkelt en chill dag!
Idag sätts betygen så närsta vecka blir det en massa betygsnack, läskigt men spännande, hahaha!
 
Idag ska jag rida, blev ju aldrig någon ridning förra veckan så ska bli kul att äntligen få rida. 
Det är hoppning och jag ska rida Sigge om det inte blivit några ändrigar.
Imorgon är det äntligen Fredag och då ska jag också till stallet. Jag har en lektion att ta igen.
 
 
Bild från förra eller förr förra julen? Hahaha charmigt!
Jag kan inte fatta att det är mindre än 2 veckor kvar tills julafton och det är bara en vecka kvar i skolan.
Hur bra liksom?
 





Emma 😂

Den bilden är hemsk! 😂😂🔫 från 7an 🎅

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback