Lista med frågor och svar

Jag heter: 
Jessica Elina Östling

Smeknamn: 
Jessi och Jess 

Beroende av:
Mjölk, min mobil, musik

Vad tror folk om dig?
Hur ska jag kunna veta det? Jag är inte ''folk''

Stämmer det som folk tror?
Som sakt så vet jag ju inte vad ''folk'' tror om mig

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår och mina ögon

Hur imponerar man på dig?
Om man är sig själv och om du får mig att skratta så faller jag, hehe 

Brukar du skratta för dig själv?
jadå

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
''två envisa jävlar'' hahah

Hur svarar du i mobilen:
''Hej det är Jessica''

Vem ringde du senast?:
Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Jag svarade inte, mohaha

Antal timmar sömn inatt:
typ 8-9h, älskade sovmorgon ♥

Brukar du komma i tid:
yes

Hur känner du dig nu:
Inget speciellt eller lite uttråkad kanske, svarar ju på en lista hahaha

Vanligaste färg på dina kläder:
svart antar jag

Vad tycker du om fötter:
Bra att ha när man går :)

Hade du en bra kväll igår:
Ja det hade jag väl, tränade sen sov jag. Sova är ju alltid gött 

Favorit dryck på morgonen:
MJÖLK eller chocklad MJÖLK

När brukar du oftast gå och lägga dig:
22.30 - 23.00

Är du blyg?
Blyg och blyg, skulle snarare säga tystlåten bland folk jag inte känner så bra. 

Sysslar du med någon idrott:
Jag rider :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja

Är du nöjd med ditt liv:
Nja, skulle ju kunna varit bättre.

Är du bortskämd:
Nej

Vad gör du i morgon:
Fixar mig, äter frokost och kollar på julkaländern (bäst ju)

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, i alla fall några.

Du samlar på:
Money money money

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Lilly, alla gånger 

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa och SHOPPA

Vill du gifta dig:
Känner inget måste,men om jag hittar nån jag vill gifta mig med så absolut

Vill du ha barn:
Ja, hur coolt är det inte att ha massa minisar av sig själv liksom hahah

Är du musikalisk?:
Vet i fan, har ju känsla för rytm men sjunga kan jag inte hahah

Vad dricker du helst när du är törstig:
MJÖLK

Bor dina föräldrar tillsammans:
Nope

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja

Biter du på naglarna:
Nä, blä






Anonym

Du sjunger bra! 💗

Svar: Än en gång, jag sjunger inte? Hahah
Jessica Östling

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback