Panik och en halvdöd syster

H E J   V Ä N N E R !
 
Idag har jag varit i skolan (som vanligt), efter skolan pluggade jag lite, jag har tyska prov på fredag vilket jag har panik inför. Kan typ inget...
I alla fall så var jag och Carro och tränade senare. Vi gick på cirkel fys, det var andra gånger jag gick på det och jag både älskar det och hatar det. Det är så sjukt jobbigt men det är endå kul hahah!
Jag kännde att jag hade blivit starke sen förra gången (wihoo) för jag orkade mer och jag hade dessutom tyngre vikter. Träning ger resultat! Det var första gången Carro var på det passet och hon höll på att dö hahahah! Men hon kämpade på (i alla fall i början) :)
 
Random bild sen förra (eller förr förra året?)
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback