BEN & JERRY'S

 
Alla har väl smakat Ben & Jerry's? Då vet ni hur underbart gott det är ♥
 
Dessa har jag smakat:
 
♥ Chocolate Fudge Brownie
♥ Cookie Dough
♥ Clever Chookies
♥ Strawberry Cheescake
♥ Blondie Brownie
♥ Oh My! Apple Pie
 
(tror det är alla)
 
Mina favoriter är Chocolate Fudge Brownie & Strawberry Cheescake ♥
 
Vilken är din favorit smak?
 
 
 





Alice

Min favvo är "oh my! apple pie", är helt beroende av den haha..

Svar: hahah, okej! :)
Jessica Östling

nicole kestola

åhh, b&j är såå gott! min favorit är den new york något haha!
sv. jaa, haha :D super gott!!
tack!!

Svar: Vet i te vilken det är du menar.. Men den är säker super god :3
Jessica Östling

J o j z y ♛

Älska B&J!
Mina favoriter är nog Blondie Brownie & The Veromonster! Så sjukt goda :)

Svar: B&J är det bästa! :DD
Jessica Östling

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback