Follow that dream, gymnasie val

Hello! Just nu sitter jag soffan, har precis roitat klart en teckning med one direction på (visar kanske imorgon), pappas två kompisar är här & vi har ätit Mårten gås. Jag är jätte trött & vill bara slänga mig i sängen & kolla på nån serie. 

Idag var jag på öppet hus på C4 & Österräng. Jag är nu 100% säker på att jag ska gå estetisk bild & form. Det var så fint & dem hade grymma saker att jobba med. Vart impad! Det är verkligen en linje för mig & jag är säker på att jag kommer trivas som fisken i vattnet! (hahahaha, där fick jag till det) 
Det är detta jag vill! 










Anon

Bild linjen finns i västerås också ;)

Svar: Hade gärna gått och läst i Västerås!
Jessica Östling

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback