Hej vänner ♥

Är hemma från skolan nu. Dagen har varit bra än så länge. Inga direkt jobbiga lektioner förutom tyskan som jag hatar hahah!
Jag stannade även på läxhjälp efter skolan och gjorde lite matte, jag ligger helt efter och jag har lättare för att konsentrera mig i skolan. 
 
Är det bara jag som har börjat tagga rejält till jul nu? Jag är sjukt taggad, jul är den bästa tiden på året helt klart! 
Hemma har vi redan haft pyntat i typ 1-2 veckor hahah och imorgon ska vi pynta klassrummet. YEY!
Jag hade tänkt att ha nedräkning här på bloggen, så jag lägger ut i en bild varje dag om hur många dagar det är kvar tills julafton så kan vi tagga tillsammans ♥
 
Ikväll är det ridning, redskap står på shemat och jag ska rida Garp. 
Det vär jätte kul att rida honom förra veckan, hade saknat min lilla plutt ju ♥
Han var lite seg i början (som alltid) men sen ble han duktigare ju längre in i passet vi kom.
 
Bjussar på en typ 2 år gammal bild 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback