Gymnasiemässa

HEJ 
Idag har jag gått på gymnasiemässa. Först med skolan sen med Mamma & Pappa. Jag frågade på om allt jag undrade på dom programmen jag är intresserad av & jag fick reda på väldigt mycket! Jag har tre alternativ som jag väljer mellan. Österräng teknik design & productionsutveckling, C4 samhälle media eller C4 estetisk bild & formgivning. Vet inte vilken jag vill gå, vill gå på alla hahah. Det kommer bli jätte svårt att välja.. 


1 Oktober idag, nu är det höst på riktigt! 





Linnea

Väljer du gymnasie utifrån var dina vänner ska gå eller är du jätte självständig och gör aldrig som dins vänner?

Svar: Självklart går jag min egen väg, följer mitt hjärta & väljer gymnasium & linje efter vad jag själv vill gå!
Jessica Östling

Linnea

Tror du att du kommer ha lätt för att hitta nya vänner?

Svar: Helt ärligt så vet jag inte. Jag är inte sån person som pratar med alla. Jag är snarare ganska tillbakadragne av mig. Men jag tror att det kommer gå bra :)
Jessica Östling

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback