Helkväll i stallet imorgon

Hej folket! 
Idag när jag kom hem igen praon var jag helt slut! Jag bara slängde mig i min säng & låg där tills maten var klar. 
Efter maten så har jag pluggat, pluggat & pluggat! Vi har ju so prov nästa vecka så det var nödvändigt. Jag har äntligen skrivit klart der jag ska. Nu är det bara till att lära mig det... 

Imorgon kommer jag inte hinna att plugga alls, eftersom jag ska till stallet. Först ska jag rida ett pass dressyr. Jag vet inte på vilken häst eftersom teorin blev inställd förra veckan. Så jag får se vem det blir, hoppas på Garp <3 
Efter dressyren ska vi har teorin. Pia, min ridlärare ska rida & vi ska titta på. Det kommer bli en mysig helkväll i stallet imorgon för min del. Kommer komma hem sent! 

Bild på min & lille Malet igår <3






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback