7.5km & plugg

Hej :)
Imorse så tänkte jag gå ut & springa men jag hade ont i foten & jag kände inte att jag pallade. Så istället satte jag mig på cykeln & trampade 7.5km. Till min otur så blåste det väldigt mycket & jag cyklade där det var öppet nästan hela tiden. Dessutom var det motvind nästan hela tiden. Gissa om jag hade ont i benen efter det? Fyfan. Men det var ändå skönt att röra på sig lite när man är helt slö på morgonen :)

Mannars har jag pluggat idag, pluggar nu också. Vi har Kemi prov på Tisdag & jag känner mig inte säker. Dessutom har vi engelska gloser & så ska vi hålla en liten redovisning på engelska i tre min. Inte det roligaste direkt.



Hoppas ni får en roligare dag än jag & att ni slipper en massa plugg.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback