Hektisk dag

Idag ar varit en hektiskt dag. Började med sovmorgon, vilket jag glömde bort så jag cyklade till skolan 1h innan vi igentligen började...

Efter skolan åkte jag & Lilly inte till stan för att leta prao plats. Jag hittar ingen men Lilly gjorde. Jag köpte även en T-shirt till att träna i. Efter det så skulle jag till sjukgymnasten. Eftersom att jag missade bussen så fick jag gå hela vägen & snabbt dessutom eftersom jag inte fick missa tiden. Jag fick sjukt ont i fötterna men jag kom i alla fall i tid :D

Efter sjukgymnasten så åkte jag & Mamma in till stan igen. Vi skulle köpa löparskor & en sak som dämpar för min hälsena. Jag frågade även efter lite prao platser när jag ändå var i stan & jag fick ett nummer som jag ska ringa på Torsdag :)

När vi var klara i stan så släppte mamma av mig vid skolan eftersom att jag hade min cykel där. Så jag cyklade hem & nu sitter jag vid matbordet & har precis ätit upp. Nu blir det till att plugga, även fast jag är helt slut :(

T-shirt: H&M 50kr
Skor: team sportia: 599kr (rea)
Hälsene sak: team sportia 219kr






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback