Foto - NYC 2014 del 1

Hej kompisar! Nu är jag hemma från väldrens bästa vecka i New York. Vi kom hem i Onsdags och då hade inte jag kunnat sova varken på bussen till flygplatsen, på flygplatsen, på flyget eller i bilen hem så jag var vaken i över 36h mellan tisdagen när vi åkte från New York och Onsdagen. Snacka om att jag sov gott den natten!
 
Jag har tagit sjuuukt mycket bilder denna veckan och jag hade tänkt att ladda upp alla (dem som blev bra). Jag vet inte hur många delar det kommer bli men här kommer i alla fall del 1. Jag tror det är från dag 1 och dag 2. Det är times squar, rockefeller center, central park, en minnes plats för 9/11 (har glömt vad den heter), shopping & helikoptertur över manhattan. Enjoy!
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback