Foto - NYC 2014 del 5

Här kommer bilderna från dag 6 när vi var på Madame tussauds.
Jag har alltid velat gå på ett så det var super kul och en del var riktigt verkliga!! Det var en som stod så att hon fotade och jag trodde det var en riktig människa så jag stod och väntade helt länge för att hon skulle ta en bild. Ni anar inte hur mycket jag skrattade när jag insåg att hon inte var äkta hahah!
 
En annan sak som var häftigt där var att dem hade värklighetsbio där och dem hade inte sagt det innan heller. Man kom in och satte sig och kollade som valigt och allt var normalt (förutom att det var 3D). Sen helt plötsligt var det en i filmen som brakade igenom taket och då började stolarna skaka så jag blev så jävla rädd att jag skrek rakt ut och hoppade een halv meter upp i luften! Det roliga var att det typ bara var jag som skrek också lol. Förutom att stolarna skakade så stänkte det vatten på en, kom såpbubblor och det blåste i nacken på en. Allt sånt hände när det hände i filmen så det var verkligen en upplevelse och jag blev lika rädd varje gång något nytt hände hahaha!
 
 
,





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback