Massa klagande över skolan

Hey! Då har man klarat av den jobbiga Måndagen i skolan. Det gick faktiskt ganska snabbt som tur var. Idag hade jag igentligen tänkt att träna, men eftersom vi har så himla mycket läxor så fick jag skita i det...
 
Jag tycker vi har alldelets för mycket läxor och prov, jag orkar fan inte med skolan pågrund av alla läxor och prov. Att gå till skolan och vara där är igentligen inte så jobbigt. Det jobbiga med skolan är alla läxor och prov. Man har aldrig en dag ledig från läxor! 
 
Jag har hållt på med min självbiografi ganska mycket idag, jag har mest hållt på med bilderna och valt ut vilka jag ska ha med. För det är ju lite svårt att göra i skolan, där får vi bara skriva. Jag har inte alls kommit långt med min självbiografi och den ska vara klar nästa vecka på fredag så jag har panik! 
Samtidigt måste jag plugga till bl.a tyska prov, matte prov, historie förhör på första världskriget och ryska revolutionen mm... 
 
Förlåt för ett tråkigt inlägg men jag är så jävla trött på skolan just nu!!!
 
 
 
Två bilder från förra vintern på mig och Emma ♥
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback