Flippade bilder

Hej kompisar, det var länge sen"
Jag har inte orkar blogga igår och idag. Igår var jag med Lilly hela dagen. 
Frikis hade en prova på dag så jag tog med mig Lilly dit och tränade lite. Vi gick på Core och cirkelgym. Vi skulle igentligen gå på yoga efteråt också men det var fullt :( 
 
Efter vi tränat åkte vi in till stan en snabbs och jag köpte en jätte fin vinröd kofta på stadium. Den var på rean och kostade bara 75kr, det var halva rea priset :D 
Resten av dagen var vi hemma hos mig och kollade på massa gammla videor på oss och andra.
HAHAAHAHAH fyfan vad vi skämdes!! 
 
Bjussar på lite gamla bilder på mig och Lilly, enjoy!
Jag och Lilly dansar sommar dansen!

Jag flippar loss och Lilly hittar en bur...
 
Lilly testade på att vara kanin för en dag :)
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback