Frågor - mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Gjorde jag väl men kommer inte på nått speciellt...

Höll du några av dina nyårslöften?

Faktiskt! Typ första gången jag lyckades hahah. Jag skulle börja träna regelbundet. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nope

Dog någon som stod dig nära?

Ja...

Vilka ställen utomlands besökte du?

Har inte varit utomlands iår

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?

Inget speciellt datum men många minnen

Har du varit sjuk eller skadat dig?

yes, bl.a gick mitt ledband i foten av när jag ramlade av Garpen

Bästa köpet?

Den var svår... måste nog vara mina hörlurar från urbanears, använder dem varje dag och dem är super!

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder antar jag

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många roliga minnen med familjen och vänner :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?

We can´t stop, wrecking ball, am I wrong mm...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Vad jag minns så var ja nog gladare förra året. Men det går ju i perioder mer.

Vad önskar du att du gjort mer?

Vara mer med vänner och fokusera på här och nu.


Hur tillbringade du julen?

Hemma hos mamma 

Blev du kär i år?

Nej

Favoritprogram på TV?

Vet inte, gillar lite allt möjligt men mest komedie saker som solsidan, two and a half men mm. Men också robinson, paradise hotel och sånt skit hahah

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej

Bästa boken du läste 2013?

Hatar böker! Men är tvungen och läsa onskan i skolan och den är bra.

Något du önskade dig och fick?

money, money, money hahah

Årets bästa film?

hobbit smaugs ödemark tror jag.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

Jag kommer fan inte ihåg, eller jo jag tror ja var hemma.. Jag brukar alltid vara i Västerås när jag fyller år annars så jag var jävligt sur över det kommer ja ihåg hahaha. Tror jag firade med familjen och sen med vänner. 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Finns det alltid!

En person som du inte hade klarat dig utan i år?

Lilly ♥

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?

Ja du, jag sätter på mig det jag tycker är snyggt och sånt jag trivs med. det är väl det :)

Planer för 2014?

Ha jävligt kul och åka till new york(!)

Vad ser du mest fram emot med år 2014?

New york helt klart!

Tror du att år 2014 kommer bli bättre?

Jag tror faktiskt det, kommer hända massa roliga saker!


Har du några löften inför år 2014?

nix

Har du haft ett förhållande under 2013?

no

Bästa minnet från 2013?

Svårt att välja ett, men det jag kom att tänka på var i sommras när jag, Carro och lilly var i vår sommarstuga och vi satt nere vid havet och snackade om allt mellan himmel och jord hela natten. Det var så mysigt!

Västerås i sommras var också jävligt kul!

Vad var det bästa som hände 2013?

Att ja började träna regelbundet, mår så mycket bättre nu!


Vad var det sämsta?

Mormor dog ♥

 


Vad vill du säga till dig själv 2014?


Ha jävligt kul och fokusera inte på allt dåligt utan försök att se det bra istället.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback