Hoppning med Garp

Hej kompisar ♥
 
Hoppningen med Garp idag gick super! Det var första gången på typ ett halvår som jag red honom, men det känndes som att det var igår jag hoppade honom senast. 
 
Vi hoppade serpentiner och på volter. Vi hade tre hinder på medelinjen, ett i mitten och på vardera sida. 
vi började hoppa fram på volterna och då var Garp jätte duktig, han var inte alls vild och han lyssnade på mig :)
Sen hoppade vi serpentiner. Då blev Garp vildare (vilket han alltid blir när han ska hoppa kombinationer) men jag kännde ändå att han lyssnade på mig emellanåt och han gick riktigt bra vissa gånger. 
 
Pia (min ridlärare) sa att det var riktigt bra ridit så jag är nöjd! :D
 
 
Min prins ♥





Alice

Hejhej, jag vill bara tipsa om min tävling där man kan vinna ett halvt kilo godis! Du hittar den här: http://alicelindstrom.se/2014/january/tavling-vinn-halvt-kilo-godis.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback