Lyckad dag på Tosselilla

Hej kompisar! Idag har jag, mamma & Carro varit på Tosselilla. Det har varit toppen väder hela dagen så det var en perfekt dag för Tosselilla (förutom att det var lite för varmt emellan åt). 

Vi hängde mest vid vattenlandet där vi badade en massa, solade & åt glass :) 
Vi åkte även Segway vilket var spännande då jag aldrig provat det innan, spelade minigolf som jag van överlägset på som vanligt, körde hinderbanan i tarzanskogen & jag klarade hela för första gången (stolt). Sen gjorde vi även en massa annat skoj! 

På hemvägen när vi bara hade kört en bit så hör vi att något åker ur bilen & det är något rosa. Jag fattade direkt att det var mina solglasögon men jag fattade bara inte var dem kom ifrån då jag inte hade dem i närheten av mig. Mamma stannade bilen & jag sprang ut & hämtade dem. Då kommer jag på att la dem på taken innan jag gick in i bilen hahah! Jag är bara för smart 😂
Mina solisar har blivit utsatt för mycket. Dem har blivit överkörd av en gräsklippare tidigare men dem funkar än :) 

Dagen avslutades i Åhus där vi tog ett kvällsdopp. Lyckad dag om man frågar mig :)






Ignorera att jag är osminkad, svettig & allmänt äcklig på bilderna hahah! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback