Varm sommardag

Hej kompisar! Idag har jag träffat Emma. Emma hämtade mig med cykel vid busshållsplatsen sen cyklade vi direkt & badade vid berghålan. Det var lika mysigt som vanligt <3


När vi varit där en stund blev det alldeles för varmt (enligt Emma) så vi åkte hem till henne & bakade en bjönbärspaj med typ kladdkaka istället för pajdegen. Det var sååå gott! 😍

Vid 17.30 var jag & mamma på skivstångintervall & det var så sjuuuukt jobbigt i denna värmen!!! Jag var redan svettig innan passet börjat & efter uppvärmningen så rann det redan svett ifrån en... Ni kan ju tänka er hur dränkt man var efter passet. 😳

Btw nu åt det mindre än två dagar kvar till new york! Kan fan inte fatta att om mindre än 48h vandrar jag runt på new yorks gator..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback