Foto - Midsommar 2014

Hej kompisar! Hade ni en bra midsommar igår? Det hade i alla fall jag!
 
Jag firade midsommar med Mamma & Carro. Jag & mamma började dagen med att träna. Vi gick på ett pass cirkelgym vilket jag inte alls var taggad på, men efteråt var det skönt :)
 
Efter det åkte jag hem & åt lunch osv. Sen bar det av mot Sandviken där vi badade & hängde på stranden i ca. 1h för att sedan åka på midsommarfirande i Valje. Det var jätte fint och mysigt med massa folk! Vi satt nästan bara på en brygga & tog det lungt & lyssnade på musiken & dansen. Vi åt glass & jag drack såklart min älskade loka som jag inte klarar mig utan!! 
 
Kvällen spenderade jag hemma hos mamma i Balsby där vi grillade, var med djuren & kollade på film :D
 
 
 
 





Chelsea

Åh herregud vad fint hår du har!

Svar: Åh, tack så mycket :D
Jessica Östling

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback