Andra nationella provet avklarat

Hej kompisar :D 

Igår var jag, Lilly & Nellie på vip kväll hos LBS där vi ska börja till hösten. Vi fick prova på lite media sker så som fota minglet, göra en layout & filma när några spelade. Till min stora förvåning tyckte jag det var riktigt roligt att filma, jag trodde det skulle vara det tråkigaste haha! 

Idag skrev jag mitt andra nationella prov. Denna gången var det en skrivuppgift. Jag tycker faktiskt det var roligt att skriva det. Det kändes inte alls jobbigt, det var faktiskt en sak jag ville skriva. Jag tror det gick bra, i alla fall är jag nöjd & jag tror inte jag skulle kunna göra det mycket bättre. 

Nu har jag varit hemma ett tag & pluggat till so provet på Måndag, jag är lire stolt över mig själv som äntligen tog tag i det & började plugga :) Om en timme ska jag åka till Friskis & gå på ett pass cirkelgym, roligt! 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback