Hoppträning x2

Hello ♥
 
Igår red jag två hoppträningar i rad, gissa om jag var trött efteråt? 
Först red jag Sigge och det gick bra. Vi hade tre hinder i mitten av ridhuset, dem var vridna på olika håll som en blixt ungefär. Jag tror inte ni fattar men i alla fall. Vi jobbade med vägarna innan och efter hindret och att komma rakt på hindret. Bra övning som alltid är bra att träna på. 
 
Andra lektionen red jag Ronek, det gick också bra men jag var så jävla trött! Typ direkt när lektionen börjande så ville jag bara att det skulle sluta. Min rygg värkte så in i bomben men när jag väl hoppade så tyckte jag det var kul :)
 
Jag måste säg att jag föredrar att rida Sigge alla dar i veckan framför Ronek. Han är ganska svår att få fram och dessutom är han mycket större än Sigge, jag känner mig som en liten docka när jag sitter på honom, hahaha
Det hade varit enklare att rida Ronek den första lektionen. 
 
 
Bild på Ronek och Sigge ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback