Morgon träning som inte gick som vi tänkt




Hej kompisar! Nu sitter jag i bilen påväg till Osby så jag passar på att blogga lite :)

Dagen började med att jag & Carro tog bussen till Friskis för att gå på ett morgon pass indore walking intervall. När vi kom fram & skulle byta om så märker jag att jag har glömt packa ner mina byxor... Så vi fick skita i det & åka tillbaka hem. Så jobbit! 

Även fast den träningen sket sig så tänkte vi att vi skulle ut & gå/springa/cykla istället. Det är rikitigt sommar väder ute så det var bara skönt att träna ute istället! 
Jag skjutsade Carro med cykeln till stället vi skulle springa på (ca 1km dit). När vi kom fram sprang jag & Carro cyklade brevid en runda jag brukar springa ibland på 2.5km. I slutet av rundan så märker Carro att det händer något med cykeln så hon hoppar av & märker att det har blivit punka på cykeln, så typiskt! Så vi fick gå hem istället för att cykla men det var skönt. Det är ungefär 2km hem därifrån. Nu känner jag mig lite duktig som har lyckats träna lite kondition eftersom jag tycker det är sjukt tråkigt. Men idag var det faktiskt ganska kul att springa. Kan bero på att jag hade sällskap av Carro :D 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback